Strategisk erhvervspartner

Hvad kan et strategisk partnerskab med Danmarks største grønne organisation gøre for din virksomhed?

Årringe i træstamme

Et strategiske partnerskab er interessant for virksomheder, som helhjertet ønsker at tage og vise et grønt samfundsansvar.

Nøgleord for et strategisk partnerskab med Danmarks Naturfredningsforening er:

  • Skræddersyet markedssamarbejde
  • Skræddersyet fagligt samarbejde
  • Fælles konceptudvikling og optimering af samarbejdet
  • Tæt samarbejde om organisering, aktivering og effektmåling
  • Branche eksklusivitet
  • Udgangspunkt i fælles værdier og interesser.

Matchet mellem virksomheden og sagen

Alle virksomheder er forskellige og har forskellige mål, interesser og behov - også med hensyn til CSR. Derfor sammensætter vi i fællesskab elementerne i samarbejdet - også for at sikre, at virksomhed og sag matcher naturligt.

Opgaven løses i samarbejde med erfarne fag-specialister og projektledere hos Danmarks Naturfredningsforening, med faste samarbejdsmøder og altid i en åben og god dialog.

Samarbejdet kan for eksempel indeholde disse elementer og give følgende resultat for virksomheden:

Markeds-samarbejdet kan indeholde

Logo markedsfordele
  • Branding- og salgskampagner
  • Samarbejde på alle medieplatforme hos begge parter
  • Salg til DN-medlemmer med rabat
  • Specielle partner- og personalearrangementer
  • Fælles effektmåling og evaluering

Det faglige samarbejde kan indeholde

 Logo fagligt samarbejde
  • Faglig sparring med Danmarks Naturfredningsforenings fagspecialister på konkrete natur- og miljøområder
  • Løbende opdatering med nyheder på det faglige område
  • Faglig anbefaling af konkrete grønne produkter og ydelser
  • Aktiv DN-deltagelse i bestyrelser og ekspertgrupper
  • Miljøfaglige foredrag for ansatte i virksomheden

Forventet resultat

 Logo resultat
  • Et samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening kan vise omverdenen, at virksomheden tager ansvar for naturen og miljøet – også til gavn for virksomhedens image, troværdighed, salg, kendskab, loyalitet, netværk og CSR-mål

Din virksomhed kan være med til at sikre, at vi ikke ødelægger vores natur, miljø og klima og udtømmer naturens begrænsede ressourcer.

Se hvilke virksomheder, der er strategiske samarbejdspartnere

Kontakt

Lone Gudiksen MøllerLone Gudiksen Møller
Markedschef - virksomheder

31 19 32 62
lgm@dn.dk