Fjällräven

Fjällräven giver børn og voksne flere naturoplevelser.

Logo Fjällräven

Fjällräven, Friluftsrådet og Danmarks Naturfredningsforening har et godt samarbejde omkring Naturens Dag 2014. Vores fælles interesser og mål er at sætte fokus på glæden ved oplevelser i naturen, og at få flere børn og voksne ud at opleve den på en ny og spændende måde.

Børn kommer for lidt ud

Børn, der oplever naturen, er sunde, glade, kloge og fantasifulde. Derfor er det alvorligt, at børnene kommer mindre og mindre ud. Tal fra 2013 viser, at børn i dag tilbringer mindre end halvt så meget tid i naturen end deres forældre og bedsteforældre gjorde, da de var børn. Derfor er det så vigtigt, at vi hjælper forældre, bedsteforældre, lærere og pædagoger med at befri børnene fra den permanente stuearrest og i stedet komme ud og bruge den skønne natur.

Tak til Fjällräven

Fjällräven vil gennem sin økonomiske støtte til Naturens Dag bidrage til at give børn og voksne flere nye og sjove naturoplevelser og sætte fokus på problematikken omkring børns manglende forhold til og brug af naturen.

Læs mere om Fjällrävens CSR-politik 

Besøg Naturens Dags hjemmeside 

Køb Fjällrävens tøj med 10% medlemsrabat hos Friluftsland

Læs mere om ...

... hvad et eventpartnerskab kan gøre for din virksomhed.

Læs om eventpartnerskab