Produktpartner

Hvad kan et produktpartnerskab med Danmarks største natur- og miljøorganisation gøre for din virksomhed?

Lilla blomst

Som produktpartner støtter virksomheden en konkret sag eller et fokusområde, som Danmarks Naturfredningsforening arbejder med via produktsalg, f.eks. ved at donere 1 kr. pr. solgt produkt til Danmarks Naturfredningsforening.

Styrk produktets kendskab

Et produktpartnerskab med Danmarks Naturfredningsforening kan have stor værdi for virksomheder, som ønsker at vise samfundsansvar og har image-interesser inden for natur- og miljøområdet, eller som vil markedsføre et nyt grønt produkt, som matcher et af Danmarks Naturfredningsforenings arbejdsområder.

Samarbejdet kan for eksempel indeholde nedenstående elementer og kan give følgende resultat for virksomheden:

Markedsmæssigt

Styrk virksomhedens image Kampagnesamarbejdet kan for eksempel indeholde:

  • Markedsføringskampagner
  • Samarbejde på relevante medieplatforme hos begge parter
  • Salg til medlemmer af Danmarks Naturfredningsforening med rabat.

Forventet resultat

Forventet resultat
  • Et samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening kan vise omverdenen, at virksomheden tager ansvar for naturen og miljøet – også til gavn for image, troværdighed, salg, kendskab, loyalitet og CSR-mål.

Din virksomhed kan være med til at sikre naturen for de fremtidige generationer.

Se hvilke virksomheder, der er produktpartnere

Kontakt

Lone Gudiksen MøllerLone Gudiksen Møller
Markedschef - virksomheder

31 19 32 62
lgm@dn.dk